Birthday CHATTERS KL10-->@Kancan pada 05 january@Fatt (penghulu room) pada 15 january@Dj_n4n pada 26 mac@Ssms pada 13 april@Susu pada 14 april@Spanary pada 17 april@ zalie jawa pada 19 april@red_water_lily pada 24 april@Bradd pitt pada 20 mei@Miraadalea pada 24 mei@Mimi pada 04 jun@Ana pada 5 jun@Gee_maihani pada 10 jun@kak Act pada 26 jun@Umi_nazirah(otai room ) pada 02 julai@Miznia pada 24 julai@Hana pada 04 ogos@Akak_kambing(nurul imah)pada 07 ogos@Aboi69my pada 14 september@Sarena_farhan pada 18 oktober@Pija bongek pada 23 dis@Chor pada 24 dis@Omey(NewBie)Pada 8 april ~~HADIAH JANGAN LUPA TAU!!

WELCOME TO.....

KATA KATA ALUAN...


ASSALAMMUALAIKUM...

Blog ini terlahir dari ilham chattes kuala lumpur global chat 10. Hanya untuk memaparkan apa aktiviti yang telah dan belum serta akan lakukan. Di samping itu,blog ini di harapkan dapat memupuk semangat persahabatan di kalangan kami. Bermula dengan room chat, kami berkenalan, dan bermesra, akhirnya dapat membentuk persahabatan yang murni



Diharapkan dengan adanya blog ini dapat mengabadikan segala kenangan dan memori indah kami sewaktu besama... sekiranya ada di antara anda semua ada bakat terpendam, or apa saja yang anda rasa hendak meluahkan , tapi tak tau di mana, di sinilah tempatnya.. untuk anda berkreatip di samping mengeratkan silatulrahim..

sekian terima kasih

BACKGROUND

Wednesday, April 8, 2009

seribu mcm cerita kl10...

assalammualaikum..nie wat pertama kali aku yg menaip tuk blog nie..:))sblm nie hana yg wat sbb dia yg create blog nie tuk tatapan chaters2 kl10..klu nk komen silakan tp klu nk bahan jgn sekali[-x..aku belasah korg lam room nnt..:-wsapa yg teringin nk buh pic lam blog nie sila lah pm id gee yg ada kat room or sapa yg dh add pm je id messy gee...:Dnie pon dh lama x up date blog nie..sbb aku sibuk dgn blog aku lak yg br wat..wakakaka..smpi kancan dok perli aku arr lam room:-w(berani sggh ko kancan perli aku ek..th arr ko abg lokap:-w=)) )..bg pic korg yg cantik2 je tau..klu jantan2 yg kurang kehenseman korg sila bg pic yg dh d edit nmpk macho je:-"...aku dh hampir 4 thn kat kl10..kira yg ada lam room kl10 skrg hanya aku,hana,love,susu n fatt je dak lama..yg lain semua dak br tp ada gak dak lama tu kdg2 jenguk room sbb ada d antara mereka ramai yg dh amik duit pencen dr YM...wakakaka..aku lak tggu VSS je=))=))..offer bagus br benti main YM (maksudnyer dh xde lam dunia nie lg..:D )..dulu kl10 mmg d boom sbb dak2 lama semua best2..klu nk masuk kl10 mmg payah..tiap2 mlm full lg lak mlm sabtu..klu korg nk masuk room agak2 rasa nk cing baik korg g cing luk..tu pon lom tentu leh masuk..dulu klu nk masuk room leh pakai 1 id je sbb dulu xde multi YM mcm skrg nie..skrg nie segala mcm id korg bwk masuk room termasuk lak aku..:))klu masuk kl10 mesti bwk 2 id klu nk spin..:)):))..almaklum arr aku nie kan menantu kl10 bak kata fatt room kl10 tu bapak dia nyer...wakakaka:)):)) so kire aku nie menantu arr=))..ada lak yg sakit gigi baca ayat x menahan aku nie..=))=))..kl10 juga tmpt pakcik2 booters nk test ilmu ghaib dorg..klu nk test boot mesti depa mai kl10..:((:((aku,hana n fatt selalu jd mangsa keadaan..:((mentang2 arr aku nie x reti main boot..:(suka suki je dorg nk test..:((..dr main boot smpi arr nk test mic..kl10 gak tmpt ujikaji depa:-wdh mcm xde room lain depa nk test..:-wkl10 bkn nyer ada otai main boot nie..:-wotai maki byk arr..=))=))..mcm2 hal kl10 nie..suka dan duka byk sgt..kat situ lah tmpt kite berkenalan sesama chaters yg lain..ada yg jd kawan baik dan ada juga yg jd kawan baik terus jd musuh..yg dr musuh jd kawan pon ada..dulu kl10 kena serang dgn dak2 indo..lama gak gaduh dgn depa..nama seperti limit.shouray n patih tu smpi skrg kami ingat..masa tu mmg gaduh abis2an..kutuk mengutuk..maki n carut tu jgn ckp arr...tp best gak masa tu..=))=))tp skrg depa dh jd kawan aku n dak2 yg pernah join perang dgn geng limit..smpi cinta x berbalas d crack nyer id messy aku..:((:((semua kerja dak indo:((..cilakak tul:-<..tp skrg dh xde..klu ada pon hanya sorg 2 je..x mcm dulu limit n shouray yg konker kl10..skrg mereka adalah kawan wat gee dan dgn sapa yg kenal mereka cuma fatt kata luka lama ttp berdarah..=))=))..oklah smpi d sini dulu aku membebel lam blog nie..kang klu ada masa aku membebel lg..atleast ada gak blog nie update kan..=))=))jgn nk perli aku pastu k..:-w..yg mana nk pic mereka lam blog nie sila pm id gee lam room or id messy k..salam ceria dr gee tuk semua pembaca..

6 comments:

  1. WOI..ASAL BLOG KORANG NI CAM BUROK EK??KASIK LA LAWA SKET..HAHAHAHA

    ReplyDelete
  2. ko ni bodoh ke ape gee?? nk membebel wat blog sendirik la..ni kan blog kl10..bodoh tol..da la blg burokk!! hahahahahaha..template pon cam hawau..walawehh

    ReplyDelete
  3. wey akulah kalau berani bagi id sebenar :-"tak yah main batu sembunyi tangan :-"cam kimak=))

    ReplyDelete
  4. hoi..aku ni aku lah bodoh..xlawa nye blog

    ReplyDelete
  5. tak lawa sudah tapi ko lawat gak=))ko ni akulah seperti anjing menjilat montot sendiri=))

    ReplyDelete
  6. apa lah bodoh sgt dak akulah nie...#-odh nama pon blog kl10 mesti arr nk citer pasal kl10...:-jxkan nk citer hal ko lak..tu arr org suh g sek ko g isap dadah..tu sbb ko bodoh mcm lembu...bangang..:-j

    ReplyDelete