Birthday CHATTERS KL10-->@Kancan pada 05 january@Fatt (penghulu room) pada 15 january@Dj_n4n pada 26 mac@Ssms pada 13 april@Susu pada 14 april@Spanary pada 17 april@ zalie jawa pada 19 april@red_water_lily pada 24 april@Bradd pitt pada 20 mei@Miraadalea pada 24 mei@Mimi pada 04 jun@Ana pada 5 jun@Gee_maihani pada 10 jun@kak Act pada 26 jun@Umi_nazirah(otai room ) pada 02 julai@Miznia pada 24 julai@Hana pada 04 ogos@Akak_kambing(nurul imah)pada 07 ogos@Aboi69my pada 14 september@Sarena_farhan pada 18 oktober@Pija bongek pada 23 dis@Chor pada 24 dis@Omey(NewBie)Pada 8 april ~~HADIAH JANGAN LUPA TAU!!

WELCOME TO.....

KATA KATA ALUAN...


ASSALAMMUALAIKUM...

Blog ini terlahir dari ilham chattes kuala lumpur global chat 10. Hanya untuk memaparkan apa aktiviti yang telah dan belum serta akan lakukan. Di samping itu,blog ini di harapkan dapat memupuk semangat persahabatan di kalangan kami. Bermula dengan room chat, kami berkenalan, dan bermesra, akhirnya dapat membentuk persahabatan yang murni



Diharapkan dengan adanya blog ini dapat mengabadikan segala kenangan dan memori indah kami sewaktu besama... sekiranya ada di antara anda semua ada bakat terpendam, or apa saja yang anda rasa hendak meluahkan , tapi tak tau di mana, di sinilah tempatnya.. untuk anda berkreatip di samping mengeratkan silatulrahim..

sekian terima kasih

BACKGROUND

Thursday, April 16, 2009

Semalammm.....

MySpacenak kata semalam tapi dah pagi masa tu.. sedang kami enak bersembang di room chat dengan kawan kan tiba tiba masuk satu id eiman_naga.. dalam hati aku dah agak dah.. kejap lagi abislah satu room ni kene boot... aku pon sound lah dia kat room. aku kata kang tak lama lagi abislah room ni kene boot... aku pon bagi lah icon yang sembah hormat tu... aku kata eiman namo boot aku... namo boot aku.... yelah guy aku kan guna lappy. jahanamlah lappy aku kang... babi betul si eiman_naga tu...MySpace eiman naga tu chattes kl1 yang pukimak.. Nak test boot lah konon... ko silap orang lah eiman kimak... kami kat kl10 tak main boot... ...MySpaceBudak baru nak tumbuh bulu kote je main boot ni... boot boot ni tiga empat tahun lalu aku main lah eiman... kami dah muak main... tu taktik kolot tu...

aku rasa si eiman ni mesti baru dapat sofware boot... masih gayat kot... agaknya dulu msa nak belajar boot tu merayu rayu ngan otai otai lama... sapa lah sifu dia yang bodoh tu yek... Geram betul aku... masuk je eiman caker tu abis satu room dia boot... tak senang kami nak berborak dan bergurau senda. pantang betul aku... eiman tu bukan saja room orang dia kacau room dia sendiri pon dia kacau.. tak ke macam kimak pangai.

Aku dah tak tahan dah dengan eiman ni. ini dah mencabar kesabaran kami.. aku pm gee aku tanye gee suh bawak masuk booter yang power yang dia kenali...lepas itu gee tanye aku.. si man aku tu ada tak.. ye tak iya juga.. aku pon bergegas login satu id.. masuk sabah satu.. aku cari si man. Nasib baik man ada.. heheheh.. aku ajak man masuk kl 10 aku kata meh masuk kl10 ada kimak buat kacau... so man pon masuk kl10.. lepas tu ada sorang lagi chattes sabah yang msuk.. ikut man.. katanya kawan dia.. so aku kata kat man soh boot id eiman_naga.. si man pon bertungkus lumus menyerang eiman.. padan muka eiman.. kuar masuk eiman.. wakkaka

MySpaceorang lama dia nak lawan...tak ke cam kimak.. bulu kau belum tumbuh lagi kami dah main chat lah eiman...lepastu eiman kuar masuk dan tak masuk masuk.. aku pon login satu id skodeng eiman kat kl1 .. rupernya eiman sedang enak berchating kat sana.. aku pon apa lagi buat repot kat man dan kawan dia.. masing masing nak masuk kl1. yang si gee pula panggil kawan dia dari jgc.. wakkakaka. teruk gak eiman kene kot.. aku nengok semua id eiman kuar masuk... wakakkakak. kami sepakat masuk kl1. kami kata kami masuk kl1 tak cari masalah.. kami cari eiman je... maaf kalau mengganggu.. aku suh geng geng semua jangan kacau budak budak lain... kacau je si eiman kimak tu.. apa lagi aku nengok eiman kuar masuk,.. eiman macam jagi penjaga pintu room je.. aku rasa eiman tak tahan kene boot.. dia lari nyorok kat kl10...bodoh nye eiman

wey eiman sarang tebuan jangan di jolok.. tu baru sikit orang aku panggil kejekan ko... nasib baik yang lain tak online.. kalau tak maun berasap lappy ko.... alamatnya abis duit bapak ko kene beli lappy baru... ...MySpace

kepada boooter booters room lain... kalau nampak eiman_naga ke eiman harimau ke.. apa segala jenis eiman jaga jaga room anda.. eiman akan buat kecoh...dan kepada booter handalan yang ingin test boot sila test kat id eiman_naga atau eiman_harimau.... dia ni konon dia power...kasi ajar sikit mamat ni... sekian terima kasih.. kerja sama anda amat dihargai...

kepada para chattes janganlah main boot... tak baik untuk kesihatan... nanti memudaratkan pc anda. Chatlah dengan lebih berhemah... MySpacewakakka wah aku.nasihat kan orang... wakakkakkaka
kepada eiman tak baik buat room awak sendiri macam tu. tak takuut ke orang sumpah awak. satu room tu ada 50 orang kalau 44 orang sumpah ko benda yang sama insyaAllah Allah akan makbulkan... amin. sapa yang malu nama room awak juga eiman.... sedarlah sikit eiman.. ko dah membusukkan room kau sendiri... maaf kl1 saya tak bermaksud hina room anda.. tapi kerana nila setitik rosak susu sebelanga...

sekian terima kasih...... adios .... astalavista.....

0 comments:

Post a Comment