Birthday CHATTERS KL10-->@Kancan pada 05 january@Fatt (penghulu room) pada 15 january@Dj_n4n pada 26 mac@Ssms pada 13 april@Susu pada 14 april@Spanary pada 17 april@ zalie jawa pada 19 april@red_water_lily pada 24 april@Bradd pitt pada 20 mei@Miraadalea pada 24 mei@Mimi pada 04 jun@Ana pada 5 jun@Gee_maihani pada 10 jun@kak Act pada 26 jun@Umi_nazirah(otai room ) pada 02 julai@Miznia pada 24 julai@Hana pada 04 ogos@Akak_kambing(nurul imah)pada 07 ogos@Aboi69my pada 14 september@Sarena_farhan pada 18 oktober@Pija bongek pada 23 dis@Chor pada 24 dis@Omey(NewBie)Pada 8 april ~~HADIAH JANGAN LUPA TAU!!

WELCOME TO.....

KATA KATA ALUAN...


ASSALAMMUALAIKUM...

Blog ini terlahir dari ilham chattes kuala lumpur global chat 10. Hanya untuk memaparkan apa aktiviti yang telah dan belum serta akan lakukan. Di samping itu,blog ini di harapkan dapat memupuk semangat persahabatan di kalangan kami. Bermula dengan room chat, kami berkenalan, dan bermesra, akhirnya dapat membentuk persahabatan yang murni



Diharapkan dengan adanya blog ini dapat mengabadikan segala kenangan dan memori indah kami sewaktu besama... sekiranya ada di antara anda semua ada bakat terpendam, or apa saja yang anda rasa hendak meluahkan , tapi tak tau di mana, di sinilah tempatnya.. untuk anda berkreatip di samping mengeratkan silatulrahim..

sekian terima kasih

BACKGROUND

Wednesday, April 15, 2009

KaTa aLuaN DaRi SeORaNg PeNaSiHaT...

Assalammualaikum Dan Salam Sejahtera...
Terlebih dahulu sy ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Hana kerna memberi kesempatan untuk mencoretkan apa yang ingin di perkatakan.
Setelah mengadakan beberapa perbincangan dengan hana berkenaan dengan perkembangan dan hala tuju blog KL10 nie adalah beberapa perkara yang telah di sentuh. Dan alhamdulillah hana menerima teguran dan telah meminta sy untuk memantau serta memberi pandangan berkenaan perkembangan blog KL10 nie. Dan tak sangka ada gak yang sudi buat satu blog berkenaan dengan dunia chatting.
Mesti ada antara kalian, para pengunjung blog ini tertanya2 siapakan orang di belakang tabir blog ini kan... apa pun nantikan kemunculan kami tak lama lagi...
Apa yang ingin di tegaskan di sini, ruangan blog ini di buat adalah untuk semua para chatters terutama sekali bagi chatters2 KL10. Kami amat berbesar hati jika blog ini mendapat pandangan serta komen yang membina dari setiap individu. Kami, para organizer akan sedaya upaya untuk memaklumkan segala perkembangan KL10 melalui blog ini. Kepada para pengkritik, kami amat berterima kasih kepada kalian kerna sudi melawat blog ini dan memberi kritikan dan pada pandangan sy rasa ada antaranya telah melanggar beberapa etika kemanusiaan. Apa pun terima kasih lah buat kalian dan moga kami semua akan sentiasa lebih berhati2 dan tabah dalam berhadapan dengan orang seperti kalian.
Seperti biasa sebagai seorang chatters, masing2 ada pandangan dan pendapat masing2. Dan sebagai salah seorang pemilik blog ini, sy mewakili para pemilik, ingin menegaskan bahawa kami berhak untuk mempertikaikan dan memperkatakan apa sahaja selagi ianya tidak melanggar batas kemanusiaan di sini. Dan andai kata ada tersalah kata dan secara tidak langsung telah menguris hati kalian, kami memohon sepuluh jari mohon maaf. Sesungguhnya yang baik datangnya dari Allah dan yang buruk dari kesilapan dan kelemahan kami sendiri.
Nasihat ikhlas dari sy... tiada manusia di muka bumi Allah ini sempurna, masing2 telah di berikan oleh Allah akal dan fikiran, jadi sy rasa kalian sudah matang untuk memberi pendapat dan memperkatakan apa sahaja. Sudah menjadi lumrah manusia suka kutuk mengutuk, hina, dengki dan sebagainya. Jadi sebelum mengutuk orang, lihatlah pada diri sendiri terlebih dahulu.
Mungkin ada kata2 sy di sini telah membuatkan kalian terasa hati tapi renung2kan lah....
Sekian,
-Penasihat-

2 comments:

  1. tahniah diucapkan kepada warga kerja laman web KL10 nih .. semoga sukses projek korang nih ..

    ReplyDelete